Rektörümüz
Prof. Dr. Nihat Şındak, İl Emniyet Müdürlüğü görevine yeni atanan Mehmet
Özdemir’e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Ziyarete Üniversitemiz üst
yönetimi de eşlik etti.
İl
Emniyet Müdürlüğü makamında gerçekleşen ziyarette; yeni görevin hayırlı olması
temennisinin yanı sıra kamu güvenliği, üniversite-emniyet iş birliği ve
gençlere yönelik yürütülebilecek ortak çalışmalar üzerine değerlendirmelerde
bulunuldu.
İl
Emniyet Müdürü Mehmet Özdemir, nazik ziyaretlerinden dolayı Rektörümüz Prof.
Dr. Nihat Şındak’a ve beraberindeki heyete teşekkür etti. Rektörümüz Prof. Dr.
Nihat Şındak ise misafirperverliğinden ötürü Özdemir’e şükranlarını sunarak
yeni görevinde başarılar diledi.
Ziyaret,
karşılıklı iyi niyet ve başarı temennilerinin ardından fotoğraf çekimiyle sona
erdi.
Sosyal Medya Hesaplarımızdan Bizi Takip Edebilirsiniz: